Wojewódzkie Konkursy Przedmiotowe w roku szkolnym 2017/2018
Na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Białymstoku dostępne sa regulaminy i terminy WOJEWÓDZKICH KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH
Osiągnięcia w konkursach z religii
Mistrzowie ortografii w klasach II i III
W naszej szkole odbyły się konkursy ortograficzne klas II i III zorganizowane przez panią Barbarę Marchewkę oraz panią Anetę Olszak. Celem konkursów było propagowanie zasad poprawnej polszczyzny, szerzenie troski o poprawność pisowni w języku ojczystym, rozbudzanie motywacji do pogłębiania wiedzy i umiejętności ortograficznych oraz zachęcanie uczniów do stawania w konkursowe szranki.
ROZTRZYGNIĘCIE KONKURSU „ANIMALS 2016”
W dniu 24 maja b.r. w Szkole Podstawowej nr 10 w Łomży odbyło się rozstrzygnięcie konkursu „Animals 2016” im. Krzysztofa Choińskiego. Gościem honorowym była p. Lidia Choińska.
Turniej Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
W dniu 28 kwietnia b.r. w naszej szkole odbył się kolejny etap turnieju BRD dla szkół podstawowych i gimnazjów z miasta Łomży i powiatu łomżyńskiego.
Naszą szkołę reprezentowali uczniowie klasy V – VI w składzie: Antonina Zabielska, Nikola Rytelewska, Oliwier Mieczkowski i Krystian Zawalich.
„Wiersze rwane prosto z krzaka"
11 maja 2017r. miały miejsce szkolne eliminacje do II Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego Poezji Ks. Jana Twardowskiego „Wiersze rwane prosto z krzaka" organizowanego przez Szkołę Podstawową nr 4 im. Generała Władysława Andersa w Łomży.
„Poezja to są proste dziwy”
Wiedzą to miłośnicy poezji z naszej szkoły, którzy chętnie wzięli udział w szkolnym konkursie recytatorskim. Zwycięzcy konkursu to:
Szkolny konkurs „MISTRZ ORTOGRAFII”.
„Wśród bogów i herosów na Olimpie”
26 kwietnia w sali 201 zaroiło się od boginek, bogów i herosów. Uczniowie klasy V A przygotowani przez nauczycielkę języka polskiego przygotowali inscenizację opartą na znanych mitach: „Demeter i Kora”, „Syzyf”, „Historia Narcyza”, „Puszka Pandory”, „Dedal i Ikar”. Konferansjerzy:
„Wszyscy jesteśmy tacy sami”
W marcu uczniowie klas IV A i IV B przystąpili do konkursu propagującego ideę integracji. Ich zadaniem było napisanie wiersza pod tytułem „Wszyscy jesteśmy tacy sami”.