Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży
z dnia 02 marca 2016r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do oddziału przedszkolnego
i Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży
Na podstawie art. 20 zb ustawy z dn. 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U.2015/2156 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję do pracy Komisję w następującym składzie:
1. Bożena Gronostajska - Przewodnicząca Komisji
2. Danuta Dardzińska - Członek Komisji
3. Bożena Bohdan - Członek Komisji
4. Alicja Nitkiewicz - Członek Komisji
5. Katarzyna Tramp - Członek Komisji
§ 2
- Postępowanie rekrutacyjne do oddziału przedszkolnego i Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły. Dyrektor wyznacza przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
- Do zadań komisji rekrutacyjnej należy w szczególności:
- ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,
- ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych,
- sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego.
- Wyniki postępowania rekrutacyjnego podaje się do publicznej wiadomości, poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń szkoły, w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów oraz informację o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu danego kandydata do oddziału przedszkolnego i Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży.
- Komisja rekrutacyjna przyjmuje kandydata jeżeli w wyniku postępowania rekrutacyjnego kandydat został zakwalifikowany oraz złożył wymagane dokumenty.
- Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń szkoły. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.
- Dzień podania do publicznej wiadomości listy jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
- W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica z w/w wnioskiem.
- Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
- Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży.