Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży

z dnia 02 marca 2016r.

w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do oddziału przedszkolnego

i Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży

Na podstawie art. 20 zb ustawy z dn. 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U.2015/2156 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję do pracy Komisję w następującym składzie:

1. Bożena Gronostajska         -           Przewodnicząca Komisji

2. Danuta Dardzińska            -           Członek Komisji

3. Bożena Bohdan                 -           Członek Komisji

4. Alicja Nitkiewicz                -           Członek Komisji

            5. Katarzyna Tramp              -           Członek Komisji

§ 2

  1. Postępowanie rekrutacyjne do oddziału przedszkolnego i Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły. Dyrektor wyznacza przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
  2. Do zadań komisji rekrutacyjnej należy w      szczególności:
  1. ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,
  2. ustalenie i podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych,
  3. sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego.
  1. Wyniki postępowania rekrutacyjnego podaje się do publicznej wiadomości, poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń szkoły, w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów oraz informację o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu danego kandydata do oddziału przedszkolnego i Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży.
  2. Komisja rekrutacyjna przyjmuje kandydata jeżeli w wyniku postępowania rekrutacyjnego kandydat został zakwalifikowany oraz   złożył wymagane dokumenty.
  3. Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń szkoły. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.
  4. Dzień podania do publicznej wiadomości listy jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście, opatrzonej  podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
  5. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic kandydata  może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica z w/w wnioskiem.
  6. Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
  7. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Łomży.